۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷

فرماندار قرچک:

مردم قرچک به ساخت مدرسه و نوسازی فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارند

مردم قرچک به ساخت مدرسه و نوسازی فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارند

قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه تراکم دانش آموزی در برخی مناطق شهرستان بسیار بالاست، گفت: مردم قرچک به ساخت مدرسه و نوسازی فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی‌نژاد صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی مدارس پرتراکم در مناطق میرزایی شمالی و جنوبی و صالح آباد قرچک که به همراهی داورزنی مدیر آموزش و پرورش و داودی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی مناطق شهری و حتی روستایی قرچک نیاز به ساخت مدارس جدید و نوسازی فضاهای آموزشی فعلی مبرم است.

فاتحی‌نژاد افزود: در مناطق میرزایی، روستای صالح‌آباد و دیگر مناطق شهری تراکم دانش‌آموزی بسیار بالا است اقداماتی از سوی دولت و خیرین مدرسه‌ساز در حال انجام است اما باز هم پاسخگوی نیازهای قرچک نیست.

فرماندار قرچک بیان کرد: وضعیت برخی مدارس بحرانی است و با اینکه همه مدارس در ۲ شیفت و برخی مدارس حتی در شیفت‌های بیشتر فعالیت دارند و تراکم هر کلاس از حد استاندارد بالاتر است، اما باز هم دچار مشکل هستند که می‌طلبد منطقه قرچک جز اولویت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و خیرین گرامی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: متأسفانه در سنوات گذشته، کاربری آموزشی نادیده گرفته شده یا توجه چندانی به این موضوع نشده که این شهرستان را در حال حاضر دچار مشکل کرده و اگر در این شرایط کنونی به این نیاز مبرم توجهی نشود، در آینده بحران‌های تلخی را تجربه خواهیم کرد.

کد خبر 5466873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha