۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

راهپیمایی روز قدس هراس در دل صهیونیسم انداخته است

راهپیمایی روز قدس هراس در دل صهیونیسم انداخته است

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راهپیمایی روز قدس در عرصه جهانی و بین‌المللی واهمه‌ و دلهره سرنگونی را در دل رژیم غاصب اسرائیل انداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی ظهر پنجشنبه در جلسه توجیهی برگزاری راهپیمایی روز قدس در اردبیل اظهار کرد: فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، فتح بابی برای آزادی فلسطین و مقدمه‌ای بر سرنگونی رژیم منحوس صهیونیسم است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجود رژیم منحوس اسرائیل است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، حیاتی دوباره برای جامعه اسلامی و بشریت داد و رویکرد وحدت بین مسلمانان ایجاد و تقویت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روز جهانی قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است و حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی این روز هراس را در میان صهیونیست‌ها و حامیان استعماری آنها دوچندان کرده است.

حجت‌الاسلام فیاضی شرکت در راهپیمایی روز قدس را عبادتی دانست که اجر اخروی دارد، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز دفاع از مظلومان و تو دهنی برای استکبار و ظالمان جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در اقدامی حکیمانه با هدف اعلام همبستگی همه ملت‌ها با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس انتخاب کردند و هر سال در این روز مسلمانان و آزادی‌خواهان در نقاط مختلف جهان با برگزاری آئین‌های مختلف از جمله برگزاری راهپیمایی، حمایت خود را از مردم تحت ستم فلسطین اعلام می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و عمل به آئین و شعائر دینی است، مردم را به حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت کرد.

کد خبر 5477596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha