۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹

امام جمعه اسلام آبادغرب:

قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند اصلاح است

قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند اصلاح است

کرمانشاه-امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به در آستانه انحلال بودن شورای شهر این شهرستان گفت: قوانین شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند اصلاح است.

به گزارش خبرنگار مهر سید روح الله زمانی موسوی صبح سه شنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک عید فطر، اظهار کرد: طبق روایات سال معنوی از روز عید فطر شروع می‌شود و مسلمانان در این روز همچون کسی هستند که گمشده‌ای دارد پس در این روز و بعد از یک ماه عبادت باید جهت فرج امام زمان (عج) بسیار دعا کرد.

وی با اشاره به شعار سال، افزود: شعارهای مطرح شده هر ساله از سوی رهبری مطرح می‌شود و بر اهمیت تولید و اشتغال‌زایی تاکید دارد و تمام هم و غم مسئولین باید تحقق این شعارها باشد.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: صدور سامانه مجوزهای کسب و کار اقدام مثبتی در جهت افزایش اشتغال و تولیدات بوده است که باید به طور صحیح و فراگیر در تمام کشور انجام شود.

زمانی موسوی بیان کرد: از شفافیت در بومی گزینی در شرکت‌هایی همچون پتروشیمی اسلام‌آباد غرب کمال تشکر را دارم و سایر مراکز باید همین روند را در پیش بگیرند.

وی عنوان کرد: انتظار از شورای شهر خیلی بیشتر از این بود و امروز که در آستانه انحلال این شورا هستیم عمق تأسف و نارضایتی خود را از عملکرد چند ماه گذشته شورای شهر اسلام‌آباد غرب با صراحت اعلام می‌کنم.

امام جمعه اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی شهر باید به عنوان نمایندگان مردم سنگ مردم را به سینه بزنند اما مردم به غیر از جنجال اولین جلسه شورای این شهر تا امروز اقدام مثبتی از این شورا ندیده‌اند.

زمانی موسوی ادامه داد: از مجلس و دولت انقلابی خواستار تجدید نظر اساسی در ارتباط با شوراها و قوانین آنها هستیم چند انحلال شورای شهر در استان و چندین انحلال در سطح کشور بیانگر ناکارآمدی این شورا است و نیاز به بازبینی دارند.

کد خبر 5481572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha