۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴

استاندار زنجان:

خرید نان با کارتخوان های هوشمند انجام می‌شود

خرید نان با کارتخوان های هوشمند انجام می‌شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: خرید نان در زنجان با کارت‌های بانکی و کارتخوان های هوشمند انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه هدف گذاری اصلی از شیوه جدید عرضه نان، جلوگیری از قاچاق آرد است و تغییری در میزان خرید و سهمیه بندی در آن نداریم، گفت: در این طرح مردم بدون افزایش قیمت نان، خرید مورد نیاز خود را با کشیدن هر کارت بانکی انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: شروع اجرای این طرح در استان به صورت تدریجی خواهد بود و در چند روز آینده با تجهیز حدود ۱۵ نانوایی به دستگاه‌های کارتخوان ویژه این طرح، کار را شروع می‌کنیم.

افشارچی با بیان اینکه خرید نان با کارت‌های بانکی و کارتخوان های هوشمند انجام می‌شود، گفت: هیچ تغییری در میزان خرید و قیمت نان نخواهیم داشت و مردم نگران نباشند.

وی به عرضه اقلام برخی مواد عذایی مثل ماکارونی در استان اشاره کرد و ابراز داشت: پی گیری ها انجام شده و طی دو سه روز وضعیت عرضه به ثبات می‌رسد و در این طرح خرید نان فقط از طریق دستگاه کارتخوان خواهد بود،.

استاندار زنجان گفت: در این طرح پول خرید به حساب نانوا می‌رود و دولت هم مابه التفاوت آن را به حساب نانواها واریز خواهد کرد و در ر روستاهایی که نانوایی وجود ندارد و خانه پز هستند، آرد خام به همان قیمت قبلی به خانوارها مطابق روال گذشته ارائه می‌شود.

کد خبر 5483833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha