۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۰۳

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد؛

کشف ۲۵ تن آرد یارانه‌ای در کارگاه تولید رشته

کشف ۲۵ تن آرد یارانه‌ای در کارگاه تولید رشته

قزوین - فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف احتکار و مصرف غیر مجاز ۲۵ تن و ۴۰۰ کیلو آرد یارانه‌ای از یک واحد غیر مجاز تولید رشته در شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات از احتکار و مصرف غیر مجاز آردهای دولتی و یارانه‌ای در شهر "محمودآباد" مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل دپو آردهای دولتی خارج از شبکه توزیع با کسب مجوز قضائی و حضور نماینده اتحادیه اصناف از محل مورد نظر بازدید و ۱۹۵ کیسه ۴۰ کیلویی آرد یارانه‌ای و همچنین ۴۴۰ کیسه آرد که تبدیل به ۲ هزار و ۳۴۷ بسته ۲ کیلیویی رشته شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه مالک این کارگاه تولیدی بیش از ۲۵ تن و ۴۰۰ کیلو آرد یارانه‌ای دولتی که باید در اختیار نانوایی‌های دولتی قرار می‌گرفت را احتکار کرده و برای سودجویی و کسب منفعت غیر قانونی با تبدیل به رشته، آن را در بازار آزاد به فروش می رسانده است تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار ابراهیمی در پایان ضمن اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5485992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha