۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴

فرمانده سپاه استان سمنان:

دشمنان به دنبال ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند

دشمنان به دنبال ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به مثابه جراحی اقتصادی، گفت: دشمنان درصدد ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت هفته سلامت به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان با بیان اینکه موضوع مردمی سازی یارانه‌ها و جراحی اقتصادی از اقدامات شجاعانه و مهم دولت در تحقق عدالت و گامی مؤثر در برخورد با مفاسد اقتصادی است، تاکید کرد: دشمنان درصدد ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ناامن سازی و ایجاد نگرانی در افکار عمومی در مسیر اجرای این طرح مهم اقتصادی مانع ایجاد کنند که با هشیاری و بصیرت مردم همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

عرصه جهاد تبیین برای سربازان ولایت یک واجب عینی است

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: اصلاح فرهنگ اقتصادی در جامعه از جمله موارد مهم و ضروریات اقتصادی است و با فرهنگ سازی در این حوزه ناهنجاری‌هایی همچون احتکار خانگی کالاهای اساسی و اسراف، در سبک زندگی جامعه امروز کم رنگ خواهد شد.

دامغانی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه عرصه جهاد تبیین برای سربازان ولایت یک واجب عینی است و ما در این خصوص با درک صحیح و اشراف نسبت به واقعیات در عرصه فضای مجازی و حقیقی تکلیف داریم، افزود: ضرورت جهاد تبیین بارها و بارها در سخنرانی‌های مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان و این تاکید، نشان دهنده اهمیت این مقوله است.

وی با بیان اینکه موضوع سلامت یکی از مسائل اساسی دین مبین اسلام است و براساس روایات دو نعمت سلامتی و امنیت رابطه معنا داری با یکدیگر دارند و مسیر تکامل در تعادل سلامت روحی و روانی شکل می‌گیرد، افزود: کسانی که در حوزه سلامت در مقابله با بیماری کرونا تلاش می‌کنند همانند جهادگران اجر معنوی دارند.

کد خبر 5489675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha