۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

دولت به دنبال درمان اقتصاد بیمار کشور است/تبیین طرح بزرگ اقتصادی

دولت به دنبال درمان اقتصاد بیمار کشور است/تبیین طرح بزرگ اقتصادی

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دولت به دنبال درمان اقتصاد بیمار کشور است، گفت: پیرامون مسائل مهم اجتماعی نظر متخصصین و صاحب نظران راجویا شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی، ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند تا طرح جدید اصلاحات اقتصادی دولت را مأیوس کننده نشان دهد، اظهار کرد: این در حالی است که کارشناسان بر انجام این طرح اتفاق نظر دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: دولت سیزدهم در حال تلاش است تا اقتصاد علیل و مریض کشور را درمان کند و در این راستا ما هم باید در کنار دولت بوده و مقابل رانت خواران و قاچاقچیان ایستادگی کنیم.

عبادی با تأکید بر اینکه یکی از کمینگاه‌های دشمن، کمرنگ جلوه دادن این تغییر بزرگ اقتصادی در کشور است، ادامه داد: البته ما باید با هوشیاری و بصیرت تمامی شگردها و ترفندهای دشمن را سنجیده و مراقب باشیم تا فریب توطئه دشمن را نخوریم.

وی با بیان اینکه استکبار و دشمن بر طبل دشمنی با طرح اقتصادی دولت می‌کوبد، اظهار کرد: باید صدای دوست را از صدای دشمن تشخیص دهیم و در مورد مسائل مهم اجتماعی نیز متخصصین و صاحب نظران را جویا شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: در برخی از خبرها آمده است که بعد از شروع اجرای طرح اقتصادی دولت و هدفمندی در توزیع یارانه‌ها در کردستان عراق کالاهای اساسی با چند برابر قیمت قبل به فروش می‌رسد که این نکته یعنی این کالاها از ایران تهیه می‌شده است.

عبادی افزود: در دنیای امروز یکی از اهرم‌های اقتصادی از پای درآوردن نظام‌ها و کشورها، اعمال تحریم‌های ظالمانه است که البته در کشور ما دشمن در این زمینه ناکام و ناامید شد و نتوانست به اهداف خود برسد.

وی ادامه داد: دشمن با استفاده از نفوذ فرهنگی در تلاش است که در جامعه رخنه پیدا کرده و در مقابل ما برای ایمن ماندن از ترفندهای دشمن و نجات از آن باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم.

عبادی همچنین با تسلیت رحلت عالم بزرگ و فرزانه آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا یادآور شد: این عالم بزرگ در واقع واعظی مطلع بود که جای ایشان خالی است ولی باید از آثار گفتاری و نوشتاری این عالم فرزانه استفاده کنیم.

کد خبر 5494765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha