۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳

واکنش امام جمعه اکبر آباد به وعده های ۱۱ ساله متولیان؛

عدم ساماندهی ورودی و خروجی اکبرآباد موجب نارضایتی شده است

عدم ساماندهی ورودی و خروجی  اکبرآباد موجب نارضایتی شده است

کوار- امام جمعه اکبرآباد با اشاره به وعده ۱۱ ساله مسئولان برای ساماندهی ورودی و خروجی این شهر گفت: عدم تحقق وعده ها باعث نارضایتی و گلایه شدید مردم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم میرشکاری در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه شهر اکبر آباد با اشاره به مطالبه یازده ساله مردم شهر اکبرآباد برای احداث دو میدان در ورودی و خروجی این شهر که از ابتدای احداث کمربندی مقرر شده بود، احداث شود، تصریح کرد: سامان بخشی این نقطه حادثه خیز در اکبر آباد کوار ۱۱ سال است که عملیاتی نشده و علاوه بر لطمات مکرر اقتصادی باعث تصادفات زیاد منجر به فوت و معلولیت شده است.

وی افزود: این مساله بارها از طریق مختلف از جمله از همین تریبون مقدس و مردمی و انقلابی نمازجمعه مطرح و از طرف مسئولین وقت در سطح شهرستانی، استانی و ملی در مواقعی مورد نظر واقع و وعده سامان بخشی به این محور داده شده است.

امام جمعه اکبر آباد با ذکر این نکته که وعده‌های داده شده برای رفع نقاط حادثه خیر و احداث میدان در ورودی و خروجی اکبر آباد در بهترین حالت به نقشه برداری و ارجاع پرونده به شورای ترافیک انجام شده، یادآور شد: متأسفانه این مطالبه جدی مردمی به دلایلی تاکنون عملیاتی نشده که نارضایتی شدید مردمی را در پی داشته و باعث شده تا دیگر مردم به وعده‌های مسؤلین اعتماد نداشته باشند.

حجت الاسلام میرشکاری اذعان کرد: مطالبه ۱۱ ساله مردم شهر اکبرآباد مطالبه همه مردم شهرستان کوار و همه مسافران و رانندگان عبوری از محور شیراز جهرم است.

او گفت: حتی از آنجا که تعدادی از این جان‌باختگان از کارگران کارخانه فولاد پاسارگاد است، اگر این شرکت هم مطالباتی از دولت دارد قطعاً این مطالبه در اولویت آنها باید باشد، چرا که شعار اول ایمنی بعد کار را دارند و جان بیش از ۵ هزار نفر کارگر که روزانه در این مسیر رفت و آمد می‌کنند در خطر است لذا از این جهت هم صدا با مردم باید باشند.

امام جمعه اکبر آباد عنوان کرد: مطالبه مردم اکبر آباد از شورای شهر، فرماندار، نماینده مجلس، مسئولان راهداری و راه و شهرسازی استان، وزارت راه و درنهایت رئیس جمهور سامان بخشی به این نقطه حادثه خیز است که سالیانه تلفات جانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل می‌کند.

وی متذکر شد: هیچ شخص حقیقی یا شرکت یا کارخانه‌ای طرف مطالبه مردم نیست و باید متولیان امور راههای استان و کشور برای این مساله چاره اندیشی کنند.

میرشکاری ابراز امیدواری کرد که این بار دیگر وعده‌های مسئولان به سرنوشت اقدامات مشابه قبلی گرفتار نشود و این مسیر تا انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه و شروع به کار عملیاتی تا اتمام کار بدون وقفه و با سرعت لازم ادامه داشته باشد.

کد خبر 5544292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرضیه کمالی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      2 1
      لطفا زودتری اقدام کنید ممنون
    • بهزادذهبی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      2 1
      تا خدای نکرده اتفاق دیگری رخ نداده مسئولین باید تکلیف ورودی وخروجی اکبراباد روشن کنند
      • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
        0 3
        باشه حالا بهش میگم بیاد برا روستای اکبرآباد جاده بسازه