۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری رویداد تانا در کرمانشاه طی آذر ماه

برگزاری رویداد تانا در کرمانشاه طی آذر ماه

کرمانشاه- رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه از برگزاری رویداد تانا در کرمانشاه طی آذر ماه خبر داد.

سیامک آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری رویداد و طرح ملی تانا در استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: اجرای این طرح توسط وزارت علوم در کشور با هدف توسعه زیست بوم و نوآوری کشور در استان‌های مختلف قابل اجرا است.
وی افزود: طرح ملی «تانا» به معنی توسعه، و ارتقا زیست بوم نوآوری استان‌ها در دستور کار قرار گرفته که در ماه آذر ماه در استان کرمانشاه این رویداد اجرا خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به عناوین و اولویت‌های رویداد ملی «تانا»، تصریح کرد: با توجه به اولویت‌مند بودن حوزه کشاورزی این طرح در استان کرمانشاه با محوریت شناسایی و رفع نیازهای فناوری در آذرماه دنبال خواهد شد.

آزادی به شناسایی و رفع نیازهای استان کرمانشاه در کنار توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به هدف اصلی رویداد «تانا» شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، معرفی فناوری‌های نوین حوزه کشاورزی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور دنبال شده که بر همین اساس توافقنامه همکاری بین بخش خصوصی و دولتی یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه در استان کرمانشاه است.

وی به اجرای رویداد «تانا» در برج فناوری استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: در این مراسم حضور مسئولین کشوری را شاهد بوده که در این رویداد در گام نخست نیاز صنایع حوزه کشاورزی بررسی می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری در استان کرمانشاه بیان کرد: در رویداد «تانا» صنایع و واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی، شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور و محققین در این حوزه در روز آذر ماه همزمان با برگزاری این رویداد در استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

آزادی با اشاره به شناسایی نیازهای در حوزه کشاورزی به عنوان موضوع رویداد «تانا»، اضافه کرد: پس از آن شرکت‌های دانش بنیان در واحدهای فناور در استان کرمانشاه به منظور اعلام آمادگی برای رفع نیازهای مشخص شده مورد فراخوان قرار می‌گیرند.

وی در پایان با تاکید بر حمایت ویژه از واحدها و شرکت‌های دانش بنیان در سطح استانی و ملی، عنوان کرد: بر همین اساس می‌توان به برگزاری این رویداد در راستای تأثیرگذاری در رفع نیازهای فناورانه مربوط به حوزه کشاورزی امیدوار بود و در سایر مثال و حوزه‌های دیگر نیز برگزاری رویدادهای مشابه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5633543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha