۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲

فرمانده سپاه سمنان:

۶۷ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان سمنان برگزار می‌شود

۶۷ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- فرمانده سپاه ناحیه سمنان از برگزاری ۶۷ ویژه برنامه در این شهرستان طی هفته بسیج خبر داد و گفت: دیدار حضوری و مجازی با رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ محسن عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اشاره به اتفاقات روزهای اخیر کشور، تاکید کرد: برخی اتفاقاتی که امروز در کشورمان رخ داده برای سنجش عیار ما است و اینکه هر کدام از ما چقدر حاضر هستیم پای انقلاب، نظام و دینمان بایستیم و چقدر هزینه کنیم که خوشبختانه مردم ما با تمام وجود ایستادگی کردند.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر، افزود: معظم له در سخنان خودشان اشاره به مظلومیت ملت ایران کردند و بیان داشتند که ملت ایران مردمی هستند که در ۱۳ آبان امسال شاهد بودیم ملت ایران ملتی است که در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن می‌بینیم و برای تکریم حاج قاسم با چنین عظمتی به میدان آمدند تا یک سرباز خودشان را بدرقه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه این افرادی که امروز به فریب دشمن و یا مزدوری و جیره خواری دشمنان به میدان آمده‌اند، در مقابل ملت ایران هیچ محسوب می‌شوند، تاکید داشت: این اتفاقات است که عیار ملت ایران اسلامی را روشن می‌سازد و قطع به یقین بدانید که این موضوعات پشت سر گذاشته شده و تاریخ از مردم ما خواهد نوشت.

عبدالهی با بیان اینکه دشمن لحظه لحظه ما را رصد می‌کند و با پیام‌هایی که دریافت می‌کند، برنامه ریزی خواهد کرد لذا خدایی ناکرده اگر پیامی دریافت کند که همراهی مردم با این نظام کمرنگ شده باشد، مطمئناً برنامه‌های خود را اجرایی می‌کند، افزود: دشمن هرگز دلسوز ما نیست و اگر از دستش بر بیاید تیشه به ریشه ما خواهد زد چرا که فرهنگ و تفکر ما را نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما با اصل تفکر ما در کشور مشکل دارند در نتیجه مهم است که ما چه پیامی را از داخل کشورمان مخابره می‌کنیم، گفت: در هفته بسیج امسال به دنبال این هستیم که پیام عزت، اقتدار و همبستگی ملی و عشق به ولایت و شهدا را خانواده شهدا را مخابره کنیم.

فرمانده سپاه سمنان با بیان اینکه در هفته بسیج سال جاری ۶۷ برنامه اصلی در شهرستان سمنان تدارک دیده شده که به شکل دو هزار و ۷۱۰ فعالیت در طول هفته بسیج اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: این برنامه‌ها در مجموعه ناحیه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان سمنان و به همت بسیجیان و مردم برگزار می‌شود.

عبدالهی با بیان اینکه از این تعداد برنامه ۱۶ عنوان برنامه شاخص است و دیگر برنامه‌ها عمومیت دارند، افزود: طلیعه هفته بسیج با رزمایش جهادگران فاطمی دو آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سومین رزمایش بسیج در شهرستان سمنان است که در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: رزمایش خدمت بهاری در ایام نوروز، جهاد گران فاطمی یک در هفته دفاع مقدس و جهاد گران فاطمی دو که در هفته بسیج در شهرستان سمنان اجرایی می‌شود، از جمله خدمات بسیج در سال جاری بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های محلات و روستاها در رزمایش جهادگران فاطمی دو که از امروز آغاز شده، حضور خواهند داشت، تاکید کرد: این گروه‌های جهادی در ۳۰۰ عرصه خدمت رسانی خواهند کرد.

عبدالهی با بیان اینکه جهاد علمی از جمله برنامه‌های اولویت دار بسیج شهرستان سمنان خواهد بود که با حضور شرکت‌های دانش بنیان‌ها و پارک علم و فناوری به میزبانی کتابخانه عمومی سمنان برگزار شد، ابراز کرد: برنامه عهد ولایت شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و همچنین نشست حضوری و مجازی با رهبر معظم انقلاب اسلامی که سهمی نیز برای بسیجیان شهرستان سمنان در آن در نظر گرفته شده، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

کد خبر 5635313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha