۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰

مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه وبویراحمد:

رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار می شود

رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار می شود

یاسوج- مسئول مجمع فعالان فضای مجازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: چهارمین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲۳ تیم تخصصی در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها برای نشان دادن ظرفیت‌های برتر فضای مجازی رقابت ۴۸ ساعته دارند، گفت: این رویداد در سطح ملی برای چهارمین بار برگزار خواهد شد.

محمدی رویدادهای استارت آپی را مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار عنوان کرد و گفت: با این رویدادهای استارت آپی، می‌توان ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کرد.

وی افزود: اهداف برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده‌های سنی مختلف است.

محمدی اظهار داشت: استارت آپ ها به عنوان یک موتور محرک می‌توانند ظرفیت‌های نهفته را به جامعه معرفی کنند و حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

کد خبر 5635333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha