۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۴

اعضای هیئت رئیسه هیات فوتبال هرمزگان مشخص شد

 اعضای هیئت رئیسه هیات فوتبال هرمزگان مشخص شد

بندرعباس - مجمع عمومی و انتخابات هیئت رئیسه هیئت فوتبال هرمزگان برگزار شد و اعضای این هیات مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان رئیس مجمع و سایر اعضای این مجمع برگزار شد.

خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، در این نشست، اظهارداشت: فوتبال یکی از ورزش‌های پرطرفدار در دنیا است که مردم علاقه بسیاری به آن دارند و امروزه به یک صنعت پرطرفدار تبدیل شده است.

وی افزود: ارتقای سطح فوتبال استان هرمزگان، یکی از برنامه‌های اصلی، اداره کل ورزش و جوانان است و برای این مهم تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا جایگاه فوتبال استان بالاتر برود.

خادمی عنوان کرد: مردم هرمزگان همواره مطالبه دارند تا بتوانند مانند بسیاری از استانها یک تیم در لیگ برتر داشته باشند و به واقع این حق فوتبال و فوتبالیست‌های استان هرمزگان است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

قاسم رنجبریان، رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان در این نشست با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی، استعدادیابی و رویدادهای مختلف استانی و شهرستانی هیات فوتبال بر اساس برنامه زمانبندی شده برگزار شده است گفت: طی یک سال گذشته میزبان چند طرح استعدادیابی سطح تیم ملی بودیم و منتخبین مستعد استان هم بعد از مراحل مختلف به استعدادیابان طرحهای کشور معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه‌های استان در تمامی رده‌های سنی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در حال فعالیت هستند، گفت: خوشبختانه تیم‌های زیادی از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ‌های دسته یک، دسته دو و دست سه و رده‌های سنی مختلف کشور حضور دارند.

در پایان این مجمع، محمد احمدی زاده به عنوان نماینده روسای هیات فوتبال، رسول جهانداری به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاهها، کلثوم دارا به عنوان نایب رئیس بانوان و عباس امینی زاده به عنوان نایب رئیس آقایان با رای اعضای مجمع به عضویت هیات رئیسه هیات فوتبال هرمزگان درآمدند.

کد خبر 5654667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha