۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد:

ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است

ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است

یاسوج_ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی و توسعه ظرفیت های فرهنگی در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه نیاز به پیاده شدن سبک زندگی قرآنی دارد.

وی ابراز داشت: هر زمانی که موفق به ارائه این مدل به‌صورت تمام و کمال شویم، علاوه بر ارتقای سطح زندگی، در مقابل هرگونه از توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون خواهیم ماند.

ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است/ لزوم تقویت ظرفیت فرهنگی

وی با اشاره به ابعاد متعدد جنگ نرم. بیان کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی در جامعه وجود دارد که قابل مقایسه با داده‌های دشمنان نیست و باید با برنامه‌ریزی صحیح و در نظر گرفتن ظرافت‌ها با چاشنی ابتکار از این موقعیت در تقویت فرهنگ اسلامی استفاده کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محفل انس با قرآن که در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان باشت، برگزار شد، با تقدیر از حضور مردم از این برنامه معنوی، اظهار کرد: حضور و مشارکت مردمی در برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی هم در کوتاه‌مدت و هم درازمدت تأثیرات مثبت فراوانی بر جامعه خواهد داشت.

ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است/ لزوم تقویت ظرفیت فرهنگی

وی تصریح کرد: هرچه میزان کمی و کیفی این برنامه بیشتر شود به همان میزان شاهد رفع آسیب‌ها و معضلات و از همه مهم‌تر ارتقای سطح فرهنگ خواهیم بود.

رضایی گفت: محفل انس با قرآن با اجرای برنامه‌های تواشیح و سرود و تجلیل از آنها و با حضور قاریان برجسته استانی در شهرستان باشت برگزار شد.

کد خبر 5655133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha