۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی:

گزارش عملکرد ادارات به مردم مصداق جهاد تبیین است

گزارش عملکرد ادارات به مردم مصداق جهاد تبیین است

تبریز-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی بر اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: اقداماتی که در ادارات و دستگاه ها صورت می‌گیرد باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای عالی تربیت بدنی و ورزش آذربایجان شرقی اظهار کرد: با تبیین این اقدامات، مردم خواهند دید که مسئولان بیکار ننشسته اند و در حال تلاش برای بهتر شدن شرایط هستند.

وی گفت: به عنوان مثال در حوزه ورزش، در طول ۹ ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی مانند برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان، مسابقات کاپ آسیا و مسابقات ورزشی بین‌المللی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شده که باید به مردم گزارش شود.

محمدی افزود: تمامی این مسابقات در استان با امنیت کامل برگزار شدند و این نشان دهنده وجود امنیت بالا در استان و کشور است.

وی به دو نعمت مهم امنیت و سلامت در جوامع اشاره کرد و گفت: زیربنای زندگی بشریت سلامتی و امنیت است و ورزش هم زیربنای سلامت است از این رو با مهم شمرده شده و اهمیت آن برای عموم تبیین شود.

محمدی همچنین به زیرساخت‌های ورزشی ادارات و دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تمام این زیرساخت‌ها باید احصاء شود و به صورت دقیق درباره آنها تصمیم گیری صورت گیرد تا از ظرفیت این زیرساخت‌ها به صورت کامل استفاده شود.

وی به مشوق‌های مالیاتی برای صنایع و کارخانجات برای هزینه کرد در حوزه ورزش نیز اشاره و بر تشکیل جلسه اختصاصی با اداره کل امورمالیاتی استان در راستای تبیین و تشریح جزئیات این مشوق‌ها در حوزه ورزش تاکید کرد.

کد خبر 5659721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha