۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۳

با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی؛

پویش «یلدای مهربانی» در خوزستان اجرا می‎‌شود

پویش «یلدای مهربانی» در خوزستان اجرا می‎‌شود

اهواز- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پویش «یلدای مهربانی» با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت در استان اجرا می‎‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حافظ منصوری شامگاه سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال (یلدا) در نظر گرفته شده تا شادی را به خانه نیازمندان هدیه ببریم و از این رو از نیکوکاران و حامیان ایتام و نیازمندان برای واریز هدیه، تهیه سبد غذایی، آجیل و میوه شب یلدا می‌توانند همچون سال‌های پیش دوباره شرکت کرده و ایتام را هم سفره خود کنند.

وی افزود: مردم خوزستان می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خود مراجعه و کمک‌های غیر نقدی خود را اهدا و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا افزود: افراد نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۸۰۲ نزد بانک ملی، کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* سایت ekram.emdad.ir می‌توانند واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند.

منصوری با اشاره به اینکه حامیان ایتام و محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت فرزند معنوی‌شان (واریز ماهیانه) واریز کنند، بیان کرد: کمیته امداد خوزستان تعداد ۳۰ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت‌های همیشگی خیران و مردم استان افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.

منصوری با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در خوزستان گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یاارسال عدد یک به شماره‌های ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و ۰۹۱۶۵۰۴۷۸۷۸ ثبت‌نام و با انتخاب فرزندان معنوی، حامی کودکان یتیم شوند.

کد خبر 5661068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha