۴ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی مبارزه با مجرمان حرفه‌ای در جرایم خاص وخشن اصفهان

اجرای طرح ضربتی مبارزه با مجرمان حرفه‌ای در جرایم خاص وخشن اصفهان

اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اجرای طرح ضربتی مبارزه با مجرمان حرفه‌ای در جرایم خاص و خشن اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نشست تعاملی قضائی انتظامی استان اصفهان بر لزوم هماهنگی دائم دستگاه قضائی و فرماندهی انتظامی استان تاکید و بیان داشت: ارتباط دستگاه قضائی و فرماندهی انتظامی همواره باید رابطه‌ای تنگاتنگ و مبتنی بر هماهنگی و همکاری باشد چرا که گسترش عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه بدون همکاری این دو نهاد امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: نشست‌های تعاملی قضائی انتظامی با هدف افزایش هماهنگی‌ها و رفع مشکلات قضائی و انتظامی در مسائل مربوط به رسیدگی به پرونده‌ها، کاهش جمعیت کیفری، رفع اطاله دادرسی و اجرای احکام به صورت دوره‌ای برگزار می‌گردد.

عالی‌ترین مقام قوه قضائیه در استان اصفهان بررسی عملکرد دادگستری استان و نیروی انتظامی در حوزه‌های رسیدگی و اجرای احکام پرونده‌های خاص امنیتی و اقتصادی، حوزه فضای مجازی، پلیس مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت را از دیگر محورهای نشست‌های تعاملی قضائی انتظامی قلمداد کرد.

رئیس دستگاه قضائی استان، اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با مجرمین حرفه‌ای در جرایم خاص و خشن در آینده و برنامه‌ریزی جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی در آستانه تعطیلات نوروز و شروع سال جدید را از مصوبات این نشست اعلام کرد.

جعفری در پایان با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است و هیچکس اجازه سوءاستفاده از جایگاه خود برای دور زدن یا شکستن قانون را ندارد از عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با متخلفان و تضییع کنندگان حق مردم در هر سطح و جایگاهی خبر داد.

کد خبر 5664956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha