۴ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۲۱

معاون راهداری لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۳۰۰ نفر از رانندگان لرستان

برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۳۰۰ نفر از رانندگان لرستان

خرم‌آباد- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای هزار و ۳۳۲ نفر از رانندگان این استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جودکی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع راهداری استان در هفت ماهه نخست امسال، اظهار داشت: صدور ۷۰۰ فقره احکام پرسنلی، ساماندهی ۶۳۲ نفر نیروی انسانی طبق چارت سازمانی و تعیین وظایف محوله، انجام امور مربوط به بازنشستگان، ثبت اطلاعات همکاران در سامانه کارمند ایران و… از جمله اقدامات این حوزه بوده است.

وی، گفت: انجام مکاتبات و پیگیری برای تبدیل وضعیت استخدامی همکاران، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، برگزاری ۱۳ دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی برای ۳۲۵ نفر از همکاران و سه دوره آموزشی برای هزار و ۳۳۲ نفر از رانندگان، پیگیری پرداخت ۲۲۵ فقره تسهیلات با نرخ ۱۸ درصدی به پرسنل از طریق بانک ملی، انجام امورات بیمه‌ای برای همکاران، ارزیابی عملکرد ماهانه شهرستان‌ها و ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی به صورت روزانه از جمله این اقدامات است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: از اقدامات اداره امور مالی و منابع نیز می‌توان به بستن حساب‌های طرح وجاری مربوط سال مالی ۱۴۰۰، پرداخت هزینه کارپردازی در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد.

کد خبر 5665155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha