۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

آمادگی نیروهای امدادی در حوادث خسارت را به حداقل می‌رساند

آمادگی نیروهای امدادی در حوادث خسارت را به حداقل می‌رساند

اردبیل - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: حفظ آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر در وقوع حوادث و بلایای طبیعی خسارات را به حداقل می‌رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قویدل ظهر دوشنبه در مراسم مانور ساعت صفر در اردبیل همزمان با سالروز زلزله بم و روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اظهار کرد: این مانور لحظه‌ای به مناسبت سالروز زلزله بم و روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با هدف افزایش مهارت نیروهای امدادی، افزایش آگاهی و بررسی کارایی برنامه‌های آمادگی، مقابله و ارزیابی در حوادث انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مانور بدون هماهنگی قبلی و با حضور معاون عمرانی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل انجام شد، خاطرنشان کرد: مانور ساعت صفر با حضور و مشارکت تمامی دستگاه‌های عضو کارگروه تخصصی امداد و نجات استان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: این مانور ساعت ۵:۳۱ رخ داد و بلافاصله پس از آن دستگاه‌های عضو کارگروه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان حاضر و اقدامات لازم انجام گرفت.

قویدل افزود: در این مانور که با حضور هلال احمر شهرستان اردبیل و پشتیبانی هلال احمر شهرستان نمین برگزار شد، تیم‌های ارزیاب، آنست، واکنش سریع و امداد و نجات جمعیت استان با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودروی امدادی حضور داشتند.

وی همچنین گفت: در جریان این مانور معاون عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل و اعضای ستاد بحران استان در محل معاونت امداد و نجات از آمادگی نیروهای حاضر بازدید به عمل آوردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: تمام اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر استان در این مانور از سوی مدیر کل مدیریت بحران نیز مطلوب ارزیابی شد.

کد خبر 5665697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha