۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳

همزمان با آغاز دهه فجر:

۱۹۳ پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

۱۹۳ پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

همدان_فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۹۳ پروژه همزمان با آغاز دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره برداری می شود.

مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار مهر، شعار بهمن امسال را «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود به موضوع جهاد تبیین و سیاه نمایی دشمن علیه کشور اشاره کرده‌اند و امروز دشمنان نظام با به راه انداختن جنگ ترکیبی درصدد دستیابی به اهداف شوم خود هستند.

وی در ادامه از افتتاح بازار بنکداران همدان با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در همدان خبر داد و گفت: شهرک بنکداران با ۴۵۰ واحد تجاری به بارانداز توزیع کالا در غرب کشور تبدیل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به اینکه تاکنون بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی اکباتان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهار کرد: بارش‌ها و برودت هوا موجب شد تا بخشی از بتون ریزی محوطه این طرح به تعویق بیفتد که امیدواریم همچنان این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد تا شهروندان طعم شیرین خدمت را در کام خود احساس کنند.

وی اشاره‌ای به افتتاح مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از چهار مدرسه به بهره برداری می‌رسد همچنین در صورت رفع پاره‌ای از مسائل، کلنگ پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در همدان بر زمین زده خواهد شد.

مخفی با تاکید بر اینکه عملکرد نظام تا امروز قابل دفاع بوده و باید آن را به گوش مردم برسانیم خاطرنشان کرد: با خدمت رسانی صادقانه و حل مشکلات مردم می‌توان دهه فجر را در اذهان ماندگار کرد.

وی با ابراز تأسف از اینکه امروز فضای مجازی در اختیار دشمن قرار دارد تصریح کرد: هر چند که نیروهای انقلابی نسبت به تولید محتوا اقدام می‌کنند اما نفوذ رسانه‌ای ما خوب نیست و در حال حاضر بیشترین تولید محتوا در زمین دشمن انجام می‌گیرد.

کد خبر 5690640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha