۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

پوشش بیش از ۲ هزار مدرسه خوزستان در طرح «نماد»

پوشش بیش از ۲ هزار مدرسه خوزستان در طرح «نماد»

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به پوشش ۲ هزار و ۱۵۱ مدرسه در طرح «نماد» گفت: فعالیت‌های اثربخش و منسجم فرهنگی ضامن تحقق کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی اثربخش در قالب آگاه‌سازی نسل جوان نسبت به خطرات آسیب‌های اجتماعی باید به‌صورت ویژه و جدی در دستور کار کمیته فرهنگی پیشگیری قرار گیرد؛ البته این مسیر از طریق دخالت دادن خانواده‌ها در این حوزه میسر و ممکن می‌شود.

وی بر ضرورت انجام فعالیت‌های تربیتی توسط معلمان تأکید کرد و افزود: انتقال آموزه‌های تربیتی به دانش آموزان به‌عنوان گامی اساسی در راستای ارتقای تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی تلقی می‌شود و این امر زمینه‌ساز اثرگذاری را روی نسل جوان فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح‌های پیشگیری در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۱ مدرسه در طرح «نماد» و سه هزار و ۵۸۳ مدرسه در طرح «کانون‌های یاریگران زندگی» تحت پوشش قرار دارند.

کد خبر 5703078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha