۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۳۹

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اعلام کرد؛

تجهیز و تکمیل ساختمان اورژانس اجتماعی کاشمر

تجهیز و تکمیل ساختمان اورژانس اجتماعی کاشمر

کاشمر ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ساختمان اورژانس اجتماعی کاشمر با اعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون تومان تکمیل و با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود فیروزی شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی سطح دو شهرستان کاشمر اظهار کرد: ساختمان اورژانس اجتماعی کاشمر با اعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون تومان تکمیل و با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تجهیز شده است، چون امکان دارد برخی افراد آسیب دیده نیاز به اسکان داشته باشند به همین دلیل شرایط لازم خوابگاهی، تجهیزات و تمام امکانات در مرکز اورژانس اجتماعی کاشمر مهیا شده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: تاکنون اورژانس اجتماعی در ۲۰ شهرستان استان خراسان فعال شده است.

وی گفت: اکنون در ۲۰ شهرستان بالای ۵۰ هزار نفر در خراسان رضوی اورژانس اجتماعی مستقر است و شهرهایی که فاقد اورژانس اجتماعی هستند توسط همین شهرها پوشش داده می‌شوند.

فیروزی راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در سازمان بهزیستی جز ضروریات عنوان کرد و افزود: به دلیل مسائل متعدد و پیچیده‌ای که زندگی‌های شهرنشینی ایجاد می‌کند مرکزی با گروهی از کارشناسان متخصص، زبده و آموزش دیده برای مداخله در فوریت‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: ورود به مداخلات برای موضوعاتی مانند کودک‌آزاری، همسر آزاری، فرزند آزاری، معلول آزاری، سالمند آزاری و مداخله‌هایی در رابطه با مسائل حاد خانوادگی از جمله اقدام به خودکشی‌ها، خودکشی‌ها، خشونت‌های خانگی و… از فعالیت‌های مهم اورژانس اجتماعی است.

کد خبر 5703773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha