۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد؛

آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروزی تعزیرات حکومتی کرمانشاه

آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروزی تعزیرات حکومتی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی نوروزی تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی طرح ویژه نوروزی به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان از هشت اسفند ماه آغاز شده تا چهار اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: طرح ویژه نظارتی در ۲ مرحله زمانی در نوبت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، اجرای سیاست‌های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، نظارت بر روند فرآیندهای تأمین و توزیع کالا و خدمات، برخورد قانونی با تخلفات گران فروشی، احتکار و سودجویی‌های غیر قانونی احتمالی در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله اول طرح نظارتی تعزیرات از هشت اسفند تا ۲۹ اسفند با کنترل و نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌ها، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیت، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه گوشت و مرغ، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آجیل و خشکبار، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش مراکز خدمات دهنده به زائران و مسافران اجرا می‌شود.

شاهی بیان کرد: مرحله دوم نظارت شامل مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسراها و هتل‌ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز فروش آش رشته، حلیم و زولبیا و بامیه و … است.

وی ادامه داد: همکاری‌های نظارتی در گشت‌های مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صمت، اتاق اصناف بسیج اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی انجام می‌گیرد.

کد خبر 5721399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha