۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

برگزاری سومین آئین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش قزوین

برگزاری سومین آئین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش قزوین

قزوین- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سومین آئین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش قزوین برگزار می‌شود.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ورزش سالم‌ترین فعالیت شهروندی در جوامع شهری است و شورا و شهرداری قزوین در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی حمایت از ورزش شهروندی را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به برگزاری سومین آئین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان گفت: بیش از ۱۴۰ نفر از قهرمانان ورزشی در همه رشته‌های ورزشی که از سالهای ۹۸ تا ۱۴۰۱ در رقابت‌های بین المللی، آسیایی، ملی و المپیک مدال کسب نموده‌اند، توسط شورا وشهرداری قزوین مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

اللهیاری تاکید کرد: حمایت همه جانبه از ورزشکاران از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین است و در این راه حمایت‌های مادی و معنوی از ورزشکاران در دستور کار قرار دارد، چراکه ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های ملی هستند و در میادین بین‌المللی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به در نظر گرفتن اعتبار یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومانی شورا و مدیریت شهری قزوین برای این مراسم خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ورزشکاران افتخار آفرین برای مجموعه شورا وشهرداری قزوین، تمهیدات خوبی برای برگزاری مراسم تجلیل و همچنین تقدیم هدایای شایسته ای به آنان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: یکی از مطالبات شورای ششم از مدیریت شهری قزوین تخصیص صد در صدی بودجه برنامه‌ای سازمان فرهنگی ورزشی است چرا که اجرای این برنامه در مناسبت‌های مختلف باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان خواهد شد.

کد خبر 5776507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha