۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸

امام جمعه ملایر:

مشکلات کشور با تدابیر مسئولین دولت سیزدهم درحال حل شدن است

مشکلات کشور با تدابیر مسئولین دولت سیزدهم درحال حل شدن است

همدان- امام جمعه ملایر، ریشه بسیاری از مشکلات کشور را نشانه سوء مدیریت‌ها دانست و گفت: با تدابیر مسئولان در دولت سیزدهم این مشکلات در حال حل شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌اسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی ثمرات تقوا را باعث آرامش فردی و عزت و سربلندی نزد خدا و مردم دانست و اظهار کرد: حب و بغض ما باید برای خدا باشد.

وی به در پیش بودن ماه ذی الحجه اشاره کرد و گفت: ماه رجب، شعبان و رمضان مقدمه است این ماه بهترین اوقات سال از نظر معنوی بوده و در ده روز اول ماه ذی الحجه روزه و نماز ویژه این ماه تاکید شده است.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت صنعت هسته‌ای و جایگاه آن در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: در دو دهه گذشته دستاوردهای خوبی نسبت به بحث هسته‌ای داشتیم اگر چه در دوران اصلاحات کاری کردند که مراکز هسته‌ای را پلمب بزنند و رهبری نیز به اشاره کرد در هشت سال گذشته واقعاً بحث هسته‌ای را شخم زدند و دانشمندان هسته‌ای ما را مورد بی مهری قرار دادند اما به یاری خدا مجدد این صنعت امروز به جلو حرکت می‌کند.

ارزنده افزود: رهبری در دیداری که با مسئولین و دانشمندان نظام هسته‌ای داشتند تاکید کردند که دشمن می‌داند بحث هسته‌ای کلید موفقیت کشور است، اگر دانش هسته‌ای داشته باشیم در جهان حرف برای گفتن داریم.

وی، ریشه بسیاری از مشکلات کشور را نشانه سو مدیریت‌ها دانست و گفت: بحمدالله با تدابیر مسئولان در دولت سیزدهم این مشکلات در حال حل شدن است.

ارزنده در ادامه با اشاره به هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی یک دستگاه خدمات رسان در همه عرصه‌های زندگی مردم و مسئولان باید در ارائه خدمات به مردم توجه کنند همچنین با توجه به بحران کم آبی نسبت به کاشت محصولات کم آب بر و مدیریت درست در مصرف آب نیز دقت لازم را داشته باشند.

امام جمعه ملایر به سالروز تشکیل تبلیغات اسلامی در اول تیر در سال ۶۰ به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم خداوند تعالی خطاب به رسول گرامی اسلام پنج ویژگی برای مبلغ مطرح می‌کند که شامل شاهد، مبشر،، نظیر، داعی الی الله و سراج منیر است و امیدواریم جامعه مبلغین و روحانیت ما همواره در مسیر اسلام و ائمه و مبلغ واقعی دین باشند.

ارزنده در ادامه به شهادت شهید چمران و سالروز بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: ایشان از نظر زندگی کردن الگوی بزرگی هستند که امام راحل در مورد ایشان فرمود «سعی کنید مثل چمران زندگی کنید و مثل چمران از دنیا بروید» و همه ما باید رهرو راه چنین شهدایی باشیم.

کد خبر 5811761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha