۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد؛

آغاز فعالیت پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش‌دبستانی در طالقان

آغاز فعالیت پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش‌دبستانی در طالقان

کرج- سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از آغاز فعالیت تنها پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش‌دبستانی و کلاس اولی‌های استان در طالقان خبر داد.

حمیده سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز فعالیت تنها پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی‌های استان در شهرستان طالقان خبر داد.

وی اطهار کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش شهرستان طالقان، مقرر شد پس از اطلاع رسانی و نوبت‌گیری نوآموزان بدو ورود کلاس اولی توسط اولیا، سنجش سلامت آنان طی دو روز متوالی در روزهای ۲۵_۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ انجام شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز هدف از برنامه سنجش را تشخیص به موقع و برنامه‌ریزی ارائه مداخلات بهنگام آمادگی تحصیلی و هوش، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و موارد بهداشتی نوآموزان دانست و افزود: شرایط هوشی و غربالگری‌های تخصصی، مواردی است که در آزمون آمادگی تحصیلی امسال مورد سنجش قرار گرفته است.

وی متذکر شد: تا کنون حدود ۸۰ نفر از نوآموزان سنجش شده‌اند و با این حساب ۸۰ درصد دانش‌آموزان بدو ورود سنجش و مابقی (اتباع) به دلیل مشکلات ثبت نام [عدم وجود کارت آمایش و مغایرت پاسپورت با استان مربوطه] در زمان‌های پیش بینی شده بعدی که اواخر مرداد ماه خواهد بود، سنجش خواهند شد.

کد خبر 5812359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha