۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد:

عاملان توزیع مشروبات الکلی در شهرستان حاجی آباد دستگیر شدند

عاملان توزیع مشروبات الکلی در شهرستان حاجی آباد دستگیر شدند

حاجی آباد - فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: عاملان توزیع مشروبات الکلی در شهرستان حاجی آباد دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح الله عبدالهی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام دستگیری عاملان ساخت و توزیع مشروبات الکلی عامل مسمومیت در استان هرمزگان گفت : با توجه به اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان حاجی آباد بدلیل مصرف مشروبات الکلی و مراجعه آنان به بیمارستان فاطمه الزهرا «س» این شهرستان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : مأموران با تشکیل تیمی جهت بررسی دقیق موضوع به بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان عزیمت، که در بررسی های میدانی مشخص شد، افرادی به علت مصرف مشروبات الکی دست ساز در بخش دیالیز بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد: بلافاصله‌ ضمن هماهنگی قضایی با اشراف اطلاعاتی فرد مورد نظر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی اولیه اقرار کرد مشروبات الکلی را از شخصی دیگری به هویت معلوم خریداری و توزیع کرده است.

سرهنگ عبدالهی خاطرنشان کرد : مأموران با هماهنگی مجدد قضائی به درب منزل متهم دوم مراجعه و با رعایت موارد قانونی پس از شناسایی و احراز هویت وی را دستگیر کردند و در بازدید از منزل متهم تعدادی بطری خالی مشروبات الکلی به همراه یک عدد الکل سنج کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: متهمان جهت ادامه تحقیقات به یگان انتقال و در بازجویی های هوشمندانه پلیس به جرم ارتکابی خود مبنی بر تهیه و توزیع مشروبات الکلی اعتراف کردند، ضمنا در بازدید و سرکشی از منزل این متهم نیز یک لیتر مشروبات الکلی که بنا به اظهارات وی از نوع مشروبات توزیع شده بوده کشف گردید که در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهمان به دستگاه قضائی معرفی شدند. و اقدام برای دستگیری سایر متهمان احتمالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5817460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha