۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸

استاندار ایلام:

۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های آبدانان اختصاص یافت

۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های آبدانان اختصاص یافت

ایلام-استاندار ایلام گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های آبدانان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا عصر شنبه در نشست با امام‌جمعه، فرماندار و شهردار آبدانان که در خصوص بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان آبدانان برگزار شد، گفت: هدف ما توجه ویژه به شهرستان آبدانان برای تکمیل زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی است که در این راستا در سفر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد که شهرستان آبدانان سومین شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت (محرومیت‌زدایی) در استان باشد.

وی ادامه داد: قرار گرفتن این منطقه به عنوان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان این شهرستان را در همه حوزه‌ها متحول می‌کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت‌ها، مبلمان شهر، احداث سیل‌بندها و حذف نقاط حادثه‌خیز، راه‌اندازی بازارچه‌ی میوه و تره‌بار در شهرستان آبدانان اختصاص می‌یابد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به مشکلات مدارس شهرستان، گفت: مدرسه نسا و مدرسه شبانه‌روزی سراب‌باغ با نظر کارشناسان تعمیر و تجهیز یا تخریب و بازسازی می‌شوند.

استاندار ایلام در خصوص تجمیع ادارات بخش مورموری، افزود: در یکی از مدارس شهرستان آبدانان به‌صورت تجمیعی ادارات فعالیت خود را آغاز کنند که برای تسریع در این امور به مدیران آموزش و پرورش استان تاکید شده است که با جدیت این موضوع پیگیری شود.

وی بیان داشت: یک منزل مسکونی در شهر مورموری به زودی برای خانه‌ی عالم خریداری می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: کل اعتبار اختصاص یافته به شهرستان آبدانان ۸۷۲ میلیارد تومان از محل سفر شهرستانی و مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان است.

گفتنی است حدود ۶۰۰ میلیارد به حوزه‌ی راه و تونل در آبدانان اختصاص پیدا کرده است که در یک تخصیص آن طی ماه گذشته، ۳۰۰ میلیارد از محل ماده‌ی ۵۶ برای تکمیل تونل کبیره پرداخت شده است.

کد خبر 5818993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha