۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲

سرپرست فرمانداری اهواز:

بیش از ۲۰۶۰۰ دانش‌آموز اهوازی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

بیش از ۲۰۶۰۰ دانش‌آموز اهوازی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

اهواز- سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب اهوازی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ در حوزه‌های این شهرستان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ هزار و ۶۹۹ داوطلب (زن و مرد) در سطح شهرستان اهواز در پنج گروه علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۵۹۱ داوطلب در گروه علوم ریاضی، پنج هزار و ۲۴۶ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۷۸۴ داوطلب در گروه هنر، ۱۰ هزار و۳۷۲ داوطلب در گروه علوم تجربی و یک هزار و ۷۰۶ داوطلب در گروه زبان‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۲ نوبت صبح و عصر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چهاردهم و پانزدهم تیرماه در حوزه‌های دانشگاه شهید چمران، آموزشکده فنی دانشگاه شهید چمران، جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور اهواز برگزار می‌شود.

موالی زاده تاکید کرد: جلسه هماهنگی برگزاری آزمون سراسری روز گذشته با حضور ادارات، نهادها و دستگاه‌های خدمات رسان در فرمانداری اهواز برگزار و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

کد خبر 5827694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha