۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

مقوله زندگی بشر با کتاب آمیخته شده است

مقوله زندگی بشر با کتاب آمیخته شده است

همدان- مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بشر در طول تاریخ همواره به دنبال کسب مهارت، دانش و علم بوده که این امر مهم تنها با کتاب و مقوله مطالعه امکان پذیر است.

به گزارش مهر، امیر بحیرایی صبح پنجشنبه در آئین رونمایی از دو کتاب که با حضور، شعرا، نویسندگان، بخشدار و شهردار بخش گیان در محل تفریحگاه سراب گیان برگزار شد، اظهار کرد: اگر جامعه بخواهد به توسعه و پیشرفت برسد باید علاوه بر مباحث اقتصادی مباحث فرهنگی را نیز در اولویت قرار می‌گیرد.

وی افزود: شهرستان نهاوند مفاخر و شعرا و نویسندگان بزرگی داشته و دارد، که باعث شده نام نهاوند در حوزه فرهنگ و هنر در استان و حتی کشور بدرخشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نهاوند با اشاره به اینکه حوزه کتاب و کتابخوانی و توجه به این مقوله از مهمترین وظایف متولیان این بخش است، گفت: بحث کتاب و کتابخوانی و مطالعه باید در خانواده و سپس در مدارس دنبال شود تا به نتیجه برسد.

گفتنی است، در پایان در این مراسم ۶ نفر از شعرای شهرستان به ارائه اشعار خود در وصف و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و حضرت امام علی (ع) و عید غدیر خم پرداختند و از کتاب شعر «قافیه می‌چکد» اثر علی علیپور و سمیه سلگی و کتاب «آشنایی با بیست نوع کاشی کاری» اثر فاطمه کیانی رونمایی و از نویسندگان آنها تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5828848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha