۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد؛

ثبت نام ۱۲۰۰ خانواده ایلامی برای دریافت مسکن در طرح جوانی جمعیت

ثبت نام ۱۲۰۰ خانواده ایلامی برای دریافت مسکن در طرح جوانی جمعیت

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: هزار و ۲۲۱ خانواده در استان برای دریافت زمین و مسکن طبق قانون جوانی جمعیت در استان ایلام ثبت نام کرده اند.

فرشاد دوستی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir گزینه متقاضیان دارای سه فرزند به بالا که بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطر نشان کرد: اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت یکی از سیاست‌های مهم دولت است که اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای اجرای قانون مذکور و تحقق وعده‌های دولت در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر برنامه ریزی لازم انجام داده است.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون از یک هزار و ۲۲۱ نفر ثبت نام شده این طرح ۲۲۹ مورد تأیید نهایی شده و برای این تعداد تا کنون ۴۷ مورد مسکن ملی در شهر ایلام تعریف شده و برای ۱۱۰ مورد دیگر نیز به درخواست اشخاص زمین در شهرهای مهران و دهلران آماده واگذاری است.

دوستی افزود: فعلاً برای تمامی خانواده‌هایی که در سامانه مذکور تأیید شوند برنامه ریزی لازم برای اعطای زمین در شهرهای مهران و دهلران فراهم است و در سایر شهرستان‌ها با توجه به کمبود زمین، مسکن ملی در نظر گرفته شده و خانواده‌ها می‌توانند در این خصوص تصمیم گیری کنند.

کد خبر 5843503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      0 0
      یعنی ما خطا کردیم چهارفرزند داریم کمی زودتردنیا آمدن با اینکه مستاجر هستیم شامل ما نمی شه آخر بی عدالتی به این می گن