۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۰

مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر:

بیماران خاص و صعب العلاج استان بوشهر حمایت می‌شوند

بیماران خاص و صعب العلاج استان بوشهر حمایت می‌شوند

بوشهر- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیماران خاص و صعب العلاج در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسماعیلی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج اظهار داشت: خدمات دهی به بیماران خاص و صعب العلاج استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج با مراجعه به سامانه معاونت درمان سازمان نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری خود اقدام کنند.

اسماعیلی در خصوص اطلاعات مورد نیاز برای بارگذاری در این سامانه بیان کرد: بارگذاری مستنداتی از قبیل تصویر کارت ملی، شماره تلفن همراه بیمار، گواهی پزشک، تصویر گزارشات پاتولوژی، رادیولوژی، آزمایشات تشخیص طبی و یا سایر مستندات مرتبط با بیماری مانند خلاصه پرونده بستری در این سامانه ضروری است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر افزود: در صورتی که بارگذاری مستندات به هر دلیلی مقدور نباشد بیماران می‌توانند برای تشکیل پرونده به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مراجعه کنند.

کد خبر 5850510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فضل الله فانوسی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      0 0
      سلام. دارو پروگراف به سختی گیر میاد الان مدتی هست که هرجا مراجعه میکنیم میگن نیست. دخترم هم پیوندی هست ونیاز مبرم. تکلیف ما چیه آقای رئیس شما یه جواب به دخترم بدین. ممنون