۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

مدیرعامل آبفای خراسان رضوی اعلام کرد؛

سرمایه گذاری ۱۴۶۰ میلیارد ریالی در حوزه آب شهرستان خواف

سرمایه گذاری ۱۴۶۰ میلیارد ریالی در حوزه آب شهرستان خواف

خواف ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از سرمایه گذاری هزار و ۴۶۰ میلیارد ریالی در حوزه آب شرب شهرستان خواف خبر داد و گفت: سه پروژه آبرسانی هفته دولت در خواف بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امامی از سرمایه گذاری هزار و ۴۶۰ میلیارد ریالی در حوزه آب شرب شهرستان خواف خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته ۸۸۰ میلیارد ریال پروژه آب برای شهرستان خواف برنامه ریزی شد که ۳ پروژه آن شامل آبرسانی به پروژه مسکن ملی شهر خواف، آبرسانی به شهر خواف و ۱۵ روستای مجتمع کلاته‌های بخش مرکزی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۵۸۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی دیگر هم آغاز شده است، مهمترین آن را ساخت ۴ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب در شهر و روستاهای شهرستان خواف اعلام و پیش بینی کرد پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی همچنین در نشست با فرماندار شهرستان خواف به مخزن ذخیره سازی آب شرب شهر سده این شهرستان به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب اشاره کرد و گفت: این وضعیت با کوچک‌ترین حادثه و اتفاق احتمالی همانند قطعی برق موجب بروز تنش در شبکه آب می‌شود.

امامی عنوان کرد: با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شهر سده عملیات ساخت یک باب مخزن به ظرفیت هزار مترمکعب آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تدوین برنامه جامع اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده توزیع آب شهرهای جدید التاسیس خبر داد که ضمن کاهش هدر رفت، باعث رفع بخش زیادی از نیاز آبی شهر و روستاها و از جمله شهرستان خواف خواهد شد.

کد خبر 5850569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha