۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱

معاون استاندار زنجان:

زنجان نخستین استان در اجرای رویداد «برپا» در کشور است

زنجان نخستین استان در اجرای رویداد «برپا» در کشور است

زنجان- معاون استاندار زنجان گفت: زنجان نخستین استانی است که رویداد «برپا» را در این قالب اجرا می‌کند و به عنوان الگو در بسیاری از نقاط کشور مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر دوشنبه در نشست خبری دومین رویداد علمی، تفریحی و مهارتی «برپا» گفت: در حوادث سال گذشته دیدیم که دشمن، قشر جوان و نوجوان را هدف قرار داد و با هویت آنها سر و کار داشت.

وی افزود: پیشرفت هر کشوری در گرو مؤلفه‌های مختلفی قرار دارد که یکی از مهم‌ترین آنها سرمایه‌های انسانی است و باید قدر این سرمایه‌های خود را بدانیم.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار زنجان گفت: تقویت هویت ملی و دینی از نیازهای اساسی دانش آموزان و نسل جوان کشور است که باید به آن توجه لازم صورت گیرد.

رفیعی تاکید کرد: استعدادهای برتر و نخبگان علمی جایگاه ویژه ای دارند که نقش آنها نسبت به مؤلفه‌های دیگر بارزتر است و عامل پیشرفت و هم افزایی در تمام حوزه‌ها هستند.

وی گفت: باید توجه ویژه ای نسبت به این قشر و شکوفا کردن استعدادهای برتر و توانمندسازی آنها داشته باشیم که رویداد علمی، تفریحی و مهارتی «برپا» نیز بر این اساس راه اندازی شده است و به صیانت و حفظ این سرمایه‌ها و توانمندسازی و مهارت افزایی آنها کمک می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، به اهمیت بالای این رویداد برای آینده استان و کشور اشاره کرد و گفت: خروجی بسیار مثبتی پس از برگزاری اولین رویداد برپا در سال گذشته داشتیم که بسیاری از اهداف تعیین شده برای آن محقق شد.

رفیعی افزود: زنجان اولین استانی است که رویداد برپا را در این قالب اجرا می‌کند و به عنوان الگو در بسیاری از نقاط کشور مطرح شده است و این برنامه در محیطی جذاب و با نشاط و با حضور استعدادهای برتر گلچین شده از مجموع مدارس استان برگزار می‌شود، افزود: در برنامه امسال ۱۲۰ نفر از استعدادهای برتر دختر نیز شرکت دارند.

وی ادامه داد: در این رویداد، زمینه‌های آشنایی جوانان با واقعیت‌های دنیا فراهم می‌شود و با ارتباطات و شبکه سازی هایی که در این اردوها شکل می‌گیرد، در مسیر و انتخاب بهتری قرار می‌گیرند.

کد خبر 5856083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha