۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان عنوان کرد؛

برق شهرک صنعتی «سرخنکلاته» در گرو مشارکت مردم

برق شهرک صنعتی «سرخنکلاته» در گرو مشارکت مردم

گرگان_ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از کمبود برق شهرک صنعتی سرخنکلاته خبر داد و گفت: اجرای انتقال برق با مخالفت مردم روبه‌رو شده و نیازمند حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شهمرادی، عصر یکشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر استان گلستان اظهار کرد: در شهرک صنعتی سرخنکلا شرکت کشت و صنعت، یک طرح صنایع تبدیلی مهم اجرا کرده که در بحث کمک به کشاورزان می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: این طرح با توجه به میزان ظرفیت تولید، نیاز زیادی به آب و برق دارد که در بخش تامین برق یک مگاوات تاکنون عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ ماه از انتخاب پیمانکار و خرید تجهیزات گذشته، افزود: به دلیل مخالفت مردم عملاً پروژه انتقال برق به شهرک صنعتی سرخنکلا متوقف شده و نیاز است تا سایر دستگاه‌های اجرایی به مدد شرکت شهرک‌های صنعتی برای حل این مشکل بیایند.

شهمرادی معتقد است؛ به محض جلب رضایت مردم برای عبور خط انتقال از اراضی، برق رسانی در اسرع وقت اجرایی شده و مشکل کمبود برق شهرک برطرف می‌شود.

وی در توضیح تامین آب مورد نیاز واحد تولیدی نیز گفت: با مشارکت صاحبان صنعت یک چاه در شهرک حفر خواهد شد که در این صورت بخش عمده نیاز آب این واحد صنعتی تامین می‌شود.

کد خبر 5860626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha