۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

فرماندار دیلم:

شناگاه‌های دیلم ایمن‌سازی شود/ لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه

شناگاه‌های دیلم ایمن‌سازی شود/ لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه

بوشهر- فرماندار دیلم با تاکید بر ایمن‌سازی شناگاه‌ها، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم با جدیت به وظایف محوله عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم اظهار داشت: حادثه تأسف برانگیز، تلخ و ناگوار در شهرستان همجوار، اهمیت مقوله اهتمام و توجه ویژه به تمهیدات و تدابیر پیشگیرانه در حوادث غیرمترقبه بویژه در فصل تابستان در سواحل شهرستان دیلم به خصوص در محدوده شناگاه های رسمی و قانونی ساحل شهرهای بندر دیلم و بندر امام حسن را بر همه دستگاه‌های متولی بیش از پیش نشان می‌دهد.

فرماندار دیلم گفت: نصب تابلو در محل شناگاه های رسمی، نصب تابلو هشدارهای احتمالی، بویه ها و علائم محدوده شناگاه ها، تعیین محدوده‌های شنای بانوان و آقایان، ساماندهی و ایمن سازی قایق‌های گردشگری و وسایل ورزش‌های ساحلی و تعیین آمار دقیق آمبولانس‌ها باید در اسرع وقت انجام شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم بر اجرای وظایف ذاتی و دقیق دستگاه‌های اجرایی بر اساس دستورالعمل قانونی ابلاغی وزارت کشور، همکاری چندجانبه هیئت نجات غریق، شهرداری‌ها، ورزش و جوانان و اداره بندر و دریانوردی در استقرار ناجیان غریق در سواحل و شناورهای ناجی غریق و آتشخوار بویژه در تعطیلات نوروز و روزهای پایانی هفته تاکید کرد.

شناگاه‌های دیلم ایمن‌سازی شود/ لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه

اسدی افزود: تشکیل همزمان نشست‌های ستاد اجرایی خدمات سفر، کمیته ساماندهی سواحل و مدیریت بحران با محوریت کارگروه امداد و نجات و ضرورت برگزاری آموزش همگانی جمعیت هلال احمر با همکاری هیئت نجات غریق و سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله مهمترین اقداماتی است که باید با جدیت در دستور کار و پیگیری قرار گیرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دیلم اظهار داشت: نباید تمام تصمیمات و تمهیدات و تدابیر مهم پیشگیرانه و ساماندهی خدمات تفریحی و گردشگری ساحلی و دریایی شهرستان دیلم را برای روزهای پایانی سال موکول کنیم که امکان انجام همه این اقدامات در بازه زمانی کوتاه هرگز میسر نخواهد شد.

کد خبر 5866692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha