۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰

استاندار تهران: 

۹۲۶ پروژه طی هفته دولت در استان تهران افتتاح می شود

۹۲۶ پروژه طی هفته دولت در استان تهران افتتاح می شود

تهران- استاندار تهران گفت: در هفته دولت ۹۲۶ پروژه با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت ۹۲۶ پروژه با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می‌شود که برگ زرینی و پرافتخاری در نشان دادن ظرفیت‌های اجرایی و عملی دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱۷ پروژه در هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد تومان در بخش‌های مهم اقتصادی، عمرانی و زیرساختی به زمین خواهد خورد و در چنین روزهایی در سال آینده میزان پیشرفت پروژه‌ها را به‌عنوان بخشی از خدمات و وظایف دولت سیزدهم به مردم گزارش می‌کنیم.

استاندار تهران بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال برای ۹ هزار و ۵۰۹ نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم به‌عنوان یک دولت مردمی تلاش می‌کند تا با وجود همه مشکلات خدمات لازم را به مردم در همه سطوح از دورترین نقاط تا مناطق شهری ارائه دهد.

فخاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با افتخار همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود را برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم به کار می‌گیرد، گفت: افتتاح پروژه‌های هفته دولت با محوریت خدمات رسانی به مردم از روز ۵ شنبه با حضور در شهرستان ری و فیروزکوه آغاز خواهد شد.

کد خبر 5869275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha