۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۱

استاندار ایلام:

۷۰۰ هزار نفر از ابتدای صفر تاکنون از مرز مهران تردد کردند

۷۰۰ هزار نفر از ابتدای صفر تاکنون از مرز مهران تردد کردند

ایلام- استاندار ایلام گفت: ۷۰۰ هزار نفر از ابتدای صفر تاکنون از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان در مهران اظهار کرد: به واسطه دلدادگی همه مردم استان ایلام امروز شاهد نمایش حماسه بزرگ اربعین در استان هستیم که به یک زیبایی برجسته در شهر مهران تبدیل شده است، در همین راستا از همه مردم عزیز استان و همه شهرستان‌های دلسوز استان و واقعی به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: مردم استان نشان دادند که ایلام پایتخت خادمان سیدالشهدا است، کل مردم استان در این حماسه بزرگ سهیم هستند؛ همه مردم و همه موکب‌داران و خاصه مردم مهران که همه انبوه جمعیت در این شهر است، پای کار اربعین هستند.

استاندار ایلام افزود: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شدند که نشان از دلدادگی و دلبستگی و علاقه معنوی مردم به استان ایلام و مرز مهران است و باید به عنوان یک موهبت الهی و دستاورد معنوی این دستاورد را پاس بداریم.

وی ادامه داد: لذا این خود بار مسئولیت مسئولان استان را مضاعف می‌کند و با الهام گیری از اربعین باید برای پویایی معنوی نیز تلاش کنیم.

بهرام نیا گفت: اقدامات روز به روز باید ارتقا پیدا کند، امروز توسعه زیرساخت‌ها باعث شده تا زائران با خیال آسوده از استان ایلام تا مرز مهران مسیر را طی کنند. در سفر وزیر کشور به استان و مرز مهران طی چند روز گذشته و در گفتگو با زائران همگی از توسعه زیرساخت‌ها ابراز رضایت کردند.

استاندار ایلام عنوان کرد: در مجموع ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت‌های این استان که عمدتاً زیرساخت‌های راه اصلی منتهی به مهران بوده هزینه شده است و حدود ۵ هزار میلیارد تومان از این رقم در حوزه راه اصلی منتهی به مهران و در دولت مردمی ایران قوی این اتفاق انجام گرفته است.

کد خبر 5871584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha