۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸

امام جمعه دانسفهان:

کشتن افراد بی گناه نشانگر ضعف دشمن اسرائیلی است

 کشتن افراد بی گناه نشانگر ضعف دشمن اسرائیلی است

قزوین- امام جمعه دانسفهان گفت: صهیونیست با کشتن کودکان و زن و بچه درصدد سرپوش گذاشتن به شکست خود است و خرابی و کشتن افراد بی‌گناه نشان از قدرت نیست بلکه نشان از ضعف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین انصاری رامندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دانسفهان با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: غزه امروز به خط مقدم و نماد مقاومت تبدیل شده است.

وی افزود: هنوز همه توان مقاومت به میدان نیامده و بدون شک قدرت تهاجمی مقاومت می‌تواند ضربات مهلکی به اسرائیل و آمریکا وارد کند.

امام جمعه دانسفهان با بیان اینکه عبور از خط قرمزها اسرائیل را با مشکل روبرو می‌کند، تاکید کرد: در صورت عبور اسرائیل از خط قرمز بدون شک ضربه‌ای دریافت خواهد کرد که هرگز فکرش رو نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مقاومت در نقطه‌ای ضربه خواهد زد دشمن اصلاً فکرش را هم نمی‌کند، گفت: همانطور که در طوفان الاخصی این غافلگیری را همگان دیدند باز هم باید منتظر این غافلگیری باشیم.

حجت الاسلام انصاری در پایان یادآور شد: دشمن صهیونیست با کشتن کودکان و زن و بچه درصدد سرپوش گذاشتن به شکست خود است و خرابی و کشتن افراد بی‌گناه نشان از قدرت نیست بلکه نشان از ضعف است.

کد خبر 5935050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha