۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹

فرماندار رشتخوار:

تشکیل ایران مقتدر از برکات انقلاب است

تشکیل ایران مقتدر از برکات انقلاب است

رشتخوار- فرماندار رشتخوار گفت: امروز ثمره ۴۵ سال عمر پر برکت انقلاب‌اسلامی تشکیل یک ایران مقتدر و عزتمند و معرفی آن به دنیا بوده است.

حسین باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت ۴۵ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ایام‌الله یادآور روزهای حماسی و به‌یاد ماندنی از دوران بسیار ارزشمند و پر افتخار دهه‌فجر سال ۵۷ است.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: ایام‌الله دهه‌فجر فرصت مغتنمی است که برای بار دیگر دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان عزیز یادآوری کنیم.

وی در ادامه، یادآور شد: امروز ثمره ۴۵ ساله عمر پر برکت انقلاب‌اسلامی تشکیل یک ایران مقتدر و عزتمند و معرفی آن به دنیا بوده است.

باهوش اظهار کرد: دیپلماسی عزتمندانه که امروزه در ایران اسلامی وجود دارد، مرهون زحمات و تلاش‌های خیلی از عزیزانی می‌باشد که امروز در بین ما نیستند و نباید فراموش شود.

فرماندار رشتخوار بیان کرد: این شهدای عزیز بودند که از جان و مال و خانواده‌های خود برای حفظ ایران اسلامی گذاشتند و ماندگار شدند.

وی گفت: امسال ۶۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، زیر ساختی با سرمایه گذاری ۱۷۸ میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که از تعداد ۶۶ پروژه یک پروژه کلنگ زنی و ۶۵ پروژه قابل افتتاح است.

باهوش با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین تلاش ما در راستای حفظ حرمت خون شهدا باید باشد، تصریح کرد: امروز همه مدیون خون شهدای عزیز هستیم، اگر آزادی‌وآزادگی و کشوری مقتدر داریم، از برکت خون شهدای والامقام است و با مسائلی همچون؛ تحصیل، رعایت عفاف و حجاب، امر به‌معروف و نهی از منکر می‌توانیم آن را حفظ کنیم.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه دانشگاهی، تاکید کرد: یک کار شاخصی که در حوزه دانشگاه پیام نور در سال گذشته اتفاق افتاد این بود که سهمیه کنکور سراسری را ارتقا و از سهمیه شهرستان خواف جدا کردیم و در شهرستان رشتخوار دانشگاه پیام نور را با ۴۵۰ دانشجو احیا کردیم، که این یک سند افتخار علمی برای شهرستان و جامعه دانشگاهی و حوزه تعلیم و تربیت است.

کد خبر 6011423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha