۱ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۵

به صورت رسمی اعلام شد؛

همکاری دوباره ریچارد لینکلیتر با ایتن هاوک/«ماه آبی» ساخته می‌شود

همکاری دوباره ریچارد لینکلیتر با ایتن هاوک/«ماه آبی» ساخته می‌شود

همکاری دوباره ریچارد لینکلیتر با ایتن هاوک در «ماه آبی» رقم می خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، ریچارد لینکلیتر پس از ساخت ۲ فیلم آخر خود برای نتفلیکس، برای پروژه بعدی اش به سینماها بازمی‌گردد و برای نخستین بار در یک دهه اخیر با ایتن هاوک همکار قدیمی‌اش همراه می‌شود.

سونی پیکچرز اعلام کرد حقوق فیلم بعدی لینکلیتر با عنوان «ماه آبی» یا «بلو مون» را به دست آورده است. هاوک با حضور در این پروژه برای نهمین بار با لینکلیتر همراه می شود. مارگارت کوالی، بابی کاناول و اندرو اسکات دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلمبرداری «ماه آبی» تابستان امسال در دوبلین ایرلند آغاز می شود.

«ماه آبی» درباره آخرین روزهای لورنز هارت یکی از ترانه نویس گروه «راجرز و هارت» است. بیشتر این فیلم در رستوران ساردی در ۳۱ مارس ۱۹۴۳ در شب افتتاحیه «اوکلاهما!» می‌گذرد. این اولین پروژه‌ای بود که راجرز با اسکار همرستین دوم به عنوان جانشین هارت انجام داد. هارت اغلب به راجرز سر می‌زد و در طول زندگی خود و پس از «اوکلاهما» با اعتیاد به الکل و افسردگی دست به گریبان بود. وی نوامبر ۱۹۴۳ بر اثر ذات الریه درگذشت.

این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از رابرت کاپلو، نویسنده رمان «من و اورسون ولز» ساخته می شود.

لینکلیتر در کنار مایک بلیزارد که آخرین فیلم های وی شامل «هیتمن» و «آپولو ۱۰ و نیم» را تهیه کرده است، این فیلم را تولید خواهد کرد.

لینکلیتر در بیانیه‌ای گفت: رابرت، ایتن و من بیش از یک دهه است که در حال شکل دادن به این داستان هستیم و حالا هیجان‌زده و سپاسگزاریم که زمان زنده کردن آن فرا رسیده است.

کد خبر 6142482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha