۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۷

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان اصفهان مطرح کرد؛

آغاز فرایند اجرای فیبر نوری در ۱۱ شهر استان اصفهان

آغاز فرایند اجرای فیبر نوری در ۱۱ شهر استان اصفهان

کاشان - مدیرکل ارتباطات و فناوری استان اصفهان گفت: فرایند اجرای فیبر نوری در ۱۱ شهر استان اصفهان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مطلب زاده عصر دوشنبه در حاشیه انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیرساختی کاشان در قالب اجرای فیبر نوری این شهر اظهار داشت: توسعه ارتباطات ثایابتت کار دشواری است که با اهتمام شهید رئیسی عملیاتی شد.

وی ابراز داشت: فرآیند اجرای فیبر نوری در ۱۱ شهر استان اصفهان از جمله کاشان آغاز شده که این حرکت در سایر شهرها نیز ادامه می‌یابد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری استان اصفهان اجرای پروژه فیبر نوری در شهر کاشان را حاصل مطالبات مردمی و پیگیری مدیران شهری دانست و تصریح کرد: لازم است هر چه سریع‌تر این موضوع انجام و به پایان برسد.

توجه شهردار کاشان به پروژه‌های زیرساختی قابل تقدیر است

هادی اکبری نیز عصر دوشنبه در حاشیه نشست انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شهر کاشان با اشاره به نقش آفرینی شهرداری در موضوعات مختلف از جمله مباحث بین بخشی اظهار داشت: این رویکرد شهردار کاشان که علاوه بر موضوعات جاری و شهری، به پروژه‌های زیرساختی توجه ویژه دارد نیز شایسته تقدیر است.

وی پروژه بلوار سردار شهید کریمی طاهری، سامانه پایش تصویری، فیبر نوری و غیره را نمونه‌هایی از عزم شهرداری برای حل مشکلات زیرساختی شهر دانست و ابراز داشت: امیدواریم با کمک همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کاشان شاهد گسترش اقدامات زیرساختی در سطح شهرستان کاشان باشیم.

مسئول دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس افزود: یکی از مهمترین عوامل تسریع در امور پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های زیربنایی همکاری و مساعدت مردم است که امیدواریم در مورد پروژه فیبر نوری به زودی شاهد بهره برداری مردم از این مهم باشیم.

بنا بر این گزارش پروژه فیبرنوری منازل، کسب و کارها ذیل یکی از تکالیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث شبکه ملی اطلاعات اجرا می‌شود و وزارت ارتباطات در این پروژه مکلف به ایجاد ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری در سراسر کشور است و در این راستا قرارداد اجرای فیبر نوری میان شهرداری کاشان و شرکت‌های وب (مجری پروژه) به امضا رسید.

کد خبر 6161266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      0 0
      جون مادرتون همون نت قبل رو برگردونید.سرعتش از قبل هم بدتر شده با فیبر نوریتون