۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

برنج و شکر به هیات‌های دارای مجوز عرضه می‌شود

برنج و شکر به هیات‌های دارای مجوز عرضه می‌شود

اصفهان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان گفت: اقلامی مانند برنج و شکر به هیات‌هایی که از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز داشته باشند عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ضیایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین کالای اساسی در استان اظهار کرد: کمبودی در تأمین کالای اساسی در بازار استان وجود ندارد و در صورت نیاز استان به سهمیه بیشتر برنج خارجی و شکر در این ایام، اقدام‌های لازم برای تأمین آن از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی اصفهان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: حدود ۴۴۰ تن شکر سفید تصفیه شده و حدود ۷۶۰ تن برنج وارداتی به‌مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر و برای تنظیم بازار به قیمت دولتی بین هیأت‌های مذهبی استان اصفهان در حال توزیع است که استان اصفهان حدود پنج هزار و ۶۰۰ هیأت مذهبی دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی اصفهان با بیان اینکه اقلامی مانند برنج و شکر به هیات‌هایی که از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز داشته باشند عرضه می‌شود، اظهار داشت: نمایندگان هیأت‌های مذهبی باید برای تخصیص و تأیید سهمیه با در دست داشتن معرفی‌نامه از طرف سازمان تبلیغات اسلامی به سازمان جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.

ضیایی با بیان اینکه توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با توزیع مناسب آنها به‌منظور رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.

کد خبر 6162164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha