۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۳

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

۴۱ پروژه ورزشی نیمه کاره در مازندران وجود دارد

۴۱ پروژه ورزشی نیمه کاره در مازندران وجود دارد

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران شمار پروژه های ناتمام را ۴۱ پروژه ذکر کرد و گفت: ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر سه شنبه در جلسه شورای ورزش استان به گزارشی از عملکرد یکساله ورزش مازندران پرداخت و اظهار داشت: در طول یکسال گذشته، تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان مازندران ۷ درصد رشد داشته است.

رجبی افزود: سال گذشته ۳۶۵ مدال گرفتیم که به نوعی به ازای هر روز یک مدال کسب کرده‌ایم.

وی به میزبانی استان مازندران از مسابقات مختلف ورزشی ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: در طول این مدت، میزبانی از مسابقات بین المللی حدود ۳۳ درصد افزایش داشته است.

رجبی از حضور پرتعداد ورزشکاران مازندرانی در اردوهای تیم‌های ملی گفت و بیان داشت: در سالی که گذشت به نسبت سال گذشته ۱۰۴ درصد رشد ملی پوشان مازنی را داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: در یک سال گذشته ۵۵ بار در استان مازندران، میزان اردوهای ملی بوده‌ایم.

رجبی همچنین به بحث باشگاه‌های ورزشی اشاره کرد و از رشد ثبت باشگاه‌های ورزشی خبر داد و بیان کرد: تعداد مجوز فعالیت باشگاه‌های خصوصی ۵۲ درصد رشد داشتیم و در بحث برگزاری مجامع ورزشی ۹۰ درصد رشد داشتیم و ۱۹ مجمع را در یکسال گذشته برگزار کرده‌ایم.

راه اندازی ۸۶ خانه روستایی در استان

وی از توجه ویژه به بحث ورزش روستاها گفت و بیان داشت: ۸۶ خانه روستایی را در روستاهای مختلف راه اندازی کرده‌ایم و همچنین رشد خوبی در جشنواره‌های فرهنگی ورزشی داشته‌ایم.

وی از توجه ویژه به ترویج ورزش همگانی اشاره کرد و ادامه داد: در ورزش همگانی ۱۵۲ برنامه متفاوت در بحث ورزش همگانی در شهرهای مختلف استان اجرا داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به نگاه ویژه به حوزه جوانان اشاره و بیان کرد: با استقبال جوانان در یکسال گذشته، ۱۶ ثبت مجوز تشکل‌های مردم نهاد داشتیم.

وی ادامه داد: بیشترین صدور مراکز مشاوره ازدواج را داشته‌ایم که حدود ۱۵ مورد بوده است و همچنین ۱۴ درصد رشد در بحث برنامه‌های فراغتی داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به بحث زیرساخت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: بزرگترین کار ما این بود که ما ۳۳ پروژه نیمه کاره ورزشی را افتتاح کرده‌ایم که ۲۳۳ درصد رشد داشته‌ایم.

رجبی تاکید داشت: برای ۴۱ پروژه باقی مانده ۳۱۵ میلیارد بودجه نیاز است.

کد خبر 6162337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha