۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی:

۳۴ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف شد

۳۴ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف شد

بیرجند- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در دو عملیات ۳۴ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله دهقان ظهر پنجشنبه در تشریح این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی، از یک دستگاه تریلی ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی در قاین نیز ۱۰ هزار و۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ها، ۱۰ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه تریلی توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6237041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha