۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

لزوم برنامه ریزی مطلوب برای استفاده از ظرفیت های کردستان

لزوم برنامه ریزی مطلوب برای استفاده از ظرفیت های کردستان

سنندج- نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تدوین برنامه ای منسجم و برنامه ریزی مطلوب برای استفاده از ظرفیت های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار مرادی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری کردستان با محکوم خواندن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و لبنان اظهار کرد: برنامه مدون چهار ساله با مجمع نمایندگان و برنامه‌ریزان و افراد دلسوز برای کردستان داشته باشیم تا مشکلات استان رصد و برای حل آن قدم برداریم.

وی بیان کرد: کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله مرز، آب، کشاورزی، معدن، ترانزیتی و گردشگری ظرفیت های خوبی دارد و باید برای تقویت این حوزه‌ها برنامه‌ای منظم تدوین شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همزمانی ۴ ساله دولت و مجلس فرصت مطلوبی برای انجام اقدامات توسعه‌ای محسوب می شود.

مرادی تصریح کرد: کردستان علیرغم داشتن ظرفیتهای زیاد اما مشکلات متعددی نیز در حوزه زیر ساختها دارد و باید برای رفع این مشکلات از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

وی معادن کردستان را ظرفیت موثری برای توسعه کردستان دانست و گفت: متاسفانه از ارزش افزوده معادن در کردستان استفاده نمی شود و نیاز است برای استفاده از این منابع در داخل استان برنامه ای منسجم طراحی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در انتصابات دولت حق دخالت ندارند اعلام کرد: به لحاظ نظارتی و مشورتی می توانیم به استاندار کمک کنیم تا تیمی قوی در استان تشکیل و ماشین دولت در کردستان در طول چهار سال درست حرکت کند.

مرادی بدنه کارشناسی ادارات استان را ضعیف خواند و گفت: باید همه تلاش کنیم تا کردستان با استفاده از ظرفیت نیروهای کارآمد و توانمند در بدنه دولت رشد کند.

کد خبر 6237152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha