۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

بیش از ۴٩٠ درخواست مردمی برای اکران فیلم «قلب رقه» در اصفهان

بیش از ۴٩٠ درخواست مردمی برای اکران فیلم «قلب رقه» در اصفهان

اصفهان-استقبال گرم مردم استان اصفهان از اکران‌های مردمی فیلم «قلب رقه»، بیش از ۴٩٠ درخواست مردمی برای اکران این فیلم به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه اکران مردمی عمار استان اصفهان که چند سال است سینما را به مساجد، هیئت‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مناطق فاقد سینما آورده، هم‌زمان با اکران «قلب رقه» در سینماهای کشور، روزهای شلوغ و پرکاری را سپری می‌کند.

تاکنون بیش از ۴٩٠ درخواست برای اکران مردمی فیلم «قلب رقه» در استان اصفهان به ثبت رسیده و ١٣۰ اکران موفق نیز انجام گرفته است.

استقبال به حدی است که در روز گذشته -۴ مهر ماه- ٢٧ اکران مردمی فیلم سینمایی «قلب رقه» در اصفهان برگزار شد که در نوع خود رکورد خوبی محسوب می‌شود.

«قلب رقه»، جدید ترین فیلم سینمای ایران با موضوع مدافعان حرم و جنگ با داعش و اسرائیل در سوریه است که روایتی جذاب، اکشن و در عین حال لطیف دارد و مخاطب را در طول تماشای فیلم، مجذوب می‌کند.

عموم مردم می‌توانند با مراجعه به لینک ekranmardomi.ir/movie/the-heart-of-aqqah و یا تماس با شماره‌ی ۰۹۱۳۷۹۲۳۲۴۳ «قلب رقه» را در محله، مسجد، دانشگاه، مدرسه، سالن‌های فرهنگی و … برای مخاطبان خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 6237382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha