۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۴

اظهار بی‌اطلاعی آمریکا از حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت

اظهار بی‌اطلاعی آمریکا از حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت

سخنگوی پنتاگون مدعی شد که آمریکا از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت بی‌خبر بوده و در این حمله مشارکت نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور از حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت بی‌خبر بوده و در آن مشارکت نداشته است.

«سابرینا سینگ» در نشست خبری در واشنگتن با بیان اینکه در حال حاضر نظر خاصی درباره حمله بیروت ندارد، گفت: آمریکا در حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت مشارکت نداشته و از آن بی‌اطلاع بوده است.

وی افزود «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا پس از حمله اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت با «یواف گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر صحبت کرده است.

روزنامه واشنگتن پست هم به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی گزارش داد: اسرائیل قبل از حمله به مقر اصلی حزب الله به آمریکا اطلاع نداده است.

مقامات پنتاگون با اعلام اینکه امروز هیچ نشانه‌ای را مبنی بر تصمیم اسرائیل برای حمله زمینی به لبنان مشاهده نکرده‌اند، بار دیگر تأکید کردند به تصور آنها حمله زمینی اسرائیل به لبنان بهترین راه برای حل بحران نیست.

کد خبر 6238205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
      2 0
      آمریکای ملعون با هواپیما و بمب سنگر شکن ادعای بی اطلاعی از حمله می‌کند منافق تر از آمریکا وجود ندارد مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
    • محمد امین سید رضی از قزوین ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
      2 0
      رژیم یاغی ایالات متحده آمریکا وقیحانه و احمقانه به رژیم جعلی صهیونیستی کمک های تسلیحاتی می کند و بی شرمانه دروغ پردازی می کند تا افکار عمومی منطقه و جهان را فریب دهد والسلام نامه تمام
    • ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
      1 0
      خود اسرائیل می گه خبر دادیم، این حرامی های تروریست امریکایی اما چون مردم منطقه و ایران را ساده فرض کرده اند می گویند خبر نداشتیم