۸ مهر ۱۴۰۳، ۷:۲۶

در بیانیه بسیج رسانه همدان مطرح شد؛

شهادت سید حسن نصرالله گام های آزادی قدس را محکم تر می کند

شهادت سید حسن نصرالله گام های آزادی قدس را محکم تر می کند

همدان_بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه استان همدان در پی شهادت شهید بزرگ مقاومت (سید حسن نصرالله) بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ

«شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد.

در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز که به نابودی غده سرطانی نزدیکتر میشویم، طبق تجربه ۴۵ ساله انقلاب اسلامی این جنایات بر قدرت و صلابت محور مقاومت و حزب الله لبنان می‌افزاید، و همانگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام‌خامنه ای حکم فرمودند: ((بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بیایستند)).

بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

لذاجامعه رسانه ای استان همدان ضمن محکومیت شدید این جنایت ضد بشری اسرائیل خونخوار، از خدای سبحان برای شهید بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله علو درجات و برای محور مقاومت نصرت و پیروزی مسئلت می‌نماید.»

کد خبر 6239512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha