۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خون شهید سید حسن نصرالله دشمن صهیونیستی را رسوا کرد

خون شهید سید حسن نصرالله دشمن صهیونیستی را رسوا کرد

بیرجند-قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جنایت اسرائیل در ریختن خون مظلومان و شهید نصرالله موجب رسواتر شدن او در نزد جهانیان شد.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهادت شهید سید حسن نصرالله هم جای تبریک و هم جای تسلیت دارد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تبریک بابت این موضوع که چنین شخصیت‌های مجاهد و با روحیه اخلاص و ایمان در دامن اسلام و مکتب اهل بیت (ع) تربیت شدند.

وی اظهار کرد: تسلیت نیز بابت از دست دادن رهبری با سابقه سیاسی و مجاهدت فراوان که بی شک از دست دادن او ضربه ای بر پیکر اسلام وارد کرده است هر چند که خون او حیات جدیدی در رگ‌های آزادی خواهان جهان تزریق می کند.

نوفرستی گفت: از طرف دیگر جنایت اسرائیل در ریختن خون مظلومان و شهید نصرالله موجب رسواتر شدن او در نزد جهانیان می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در زمینه پاسخ درست ایران به جنایت‌های اسرائیل گفت: ما در این موضوعات تحت امر مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا هستیم و هر آنچه ایشان صلاح بدانند ما نیز پشیبانی خواهیم کرد.

نوفرستی اظهار کرد: البته برای پاسخ به اسرائیل نیروهای نظامی به تنهایی نمی توانند اقدام کنند بلکه در کنار آن باید همراهی دیپلماسی دولت نیز باید همراه باشد چنانچه در عملیات وعده صادق شهید امیرعبدالهیان در بخش دیپلماسی تلاش فراوانی کرد.

وی یادآور شد: دشمن صهیونیستی یک ماه قبل شهید هنیه از رهبران سنی مذهب جبهه مقاومت و این روزها شهید سید حسن نصرالله از رهبران شیعه مذهب جبهه مقاومت را ترور کرد که این موضوع نشان می دهد که برای دشمن شیعه و سنی مهم نیست بلکه او از اسلام وحشت دارد.

کد خبر 6240303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha