۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۳

معاون صدا مطرح کرد؛

باشگاه دانشمندان جوان رادیو، محلی برای علاقه‌مندان به علم

باشگاه دانشمندان جوان رادیو، محلی برای علاقه‌مندان به علم

معاون صدا از تاسیس باشگاه دانشمندان جوان رادیو به عنوان محلی برای علاقه‌مندان به علم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی پیرامون راه اندازی رسمی باشگاه دانشمندان جوان گفت: تأسیس باشگاه رادیویی دانشمندان جوان با این هدف انجام شد که ان‌شاءالله در قامت «محفل علم و جایگاه عالمان جوان»، آینده درخشان جمهوری اسلامی ایران را روایت کند. نتیجه عملیات روانی رسانه‌های دشمن، پاشیدن بذر یأس و ناامیدی از شرایط امروز و فردای جمهوری اسلامی ایران در ذهن و جان هموطنانمان است.

وی افزود: ترجیع‌بند پیام رسانه‌ای همه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان معاند و رسانه‌های مجازی دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام در تمامی عرصه‌هاست تا تصویری تیره و یأس‌آلود از اکنون و فردای کشور در ذهن ایرانیان نهادینه شود.

معاون صدا گفت: باشگاه دانشمندان جوان محلی است برای همه علاقمندان به علم و به‌ویژه جوانان، تا در کنار یکدیگر درباره جهان پیرامون خود تبادل‌نظر و گفت‌وگو کنند. این باشگاه فرصتی را فراهم می‌کند تا دانشمندان جوان، دانشجویان و علاقه‌مندان به علم، دانسته‌های خویش را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و در فضایی پرنشاط و پویا ضمن تبادل اندیشه، نتایج مطالعات و تحقیقات علمی خود را با زبانی ساده و جذاب برای دوست‌داران علم و مخاطبان بیان کنند.

کد خبر 6240790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha